
Öhlins MX & enduro stuurdempers
Öhlins biedt sinds 1992 een stuurdemper aan voor motorcross, enduro en off-road. Sinds enige tijd heeft het echter een vernieuwde versie, waarvan de goede werking behouden is, maar het design compleet gewijzigd is. Het nieuwe design zorgt ervoor dat de stuurdemper eenvoudiger pas te maken is op de verschillende modellen voor zowel cross, als enduro, als off-road. Hierdoor kan Öhlins nu voor de stuurdemper een uitgebreide applicatielijst aanbieden.
mrt26

Öhlins MX & Enduro steering dampers
Since 1992, Öhlins offers a steering damper for motocross, enduro and off-road. Since a couple of years Öhlins has launched a whole new concept, which works as well as its former model, but has a completely new design. The new design lets the steering damper mount easier on several models for motocross, enduro, and off-road. This way Öhlins can offer an extensive application list for this steering damper.
mrt26

Öhlins parts & service voor Multistrada 1200S
De Ducati Multistrada 1200S is de eerste motorfiets uitgevoerd met het Öhlins Mechatronic systeem. Hiermee kan het veringssysteem aan zowel de voorkant als de achterkant elektronisch geregeld worden. De Öhlins voorvork is een nieuwe 48mm USD vork gebaseerd op eerdere voorvork cartridge kits voor hypersport motorfietsen, echter nu met een elektronisch systeem. Soortgelijk, de TTX36 EC schokdemper is gebaseerd op Öhlins TTX36 schokdemper.
mrt26

Öhlins parts & service for Multistrada 1200S
The Ducati Multistrada 1200S is the first bike ever to embrace the full concept of Öhlins’ Mechatronic system. The electronically suspension system controls the front and rear suspension in predetermined settings. The Öhlins front fork is a 48mm USD fork based on the successful front fork cartridge kits for hypersport bikes, however now with an electronic system. Similar, the TTX36 EC shock absorber is based on Öhlins’ TTX36 shock absorber.
mrt26

Schokdempers voor classic motorcross
Op zoek naar schokdempers voor classic motorcross? Nu ook nieuwe schokdempers voor de populaire EVO klasse.
Öhlins maakt tevens stereo schokdempersets voor classic MX and wegrace. Hierin zijn twee types leverbaar, type 36P en 36D (afhankelijk van de voorgeschreven richtlijnen in uw klasse).
mrt26

Shocks for classic vintage motocross
Looking for shocks for classic vintage motocross? Now available brand new shocks for the popular EVO class.
Öhlins also manufactures twin shock absorber sets for classic MX and road racing. There are two types available, 36P and 36D (depending on regulations in your class).
dec19

Öhlins STX46 shock for 85cc motocross
Öhlins brings an updated 46 mm shock absorber, perfectly suited for 85cc bikes, the STX46. There has always been a 46 mm off road shock absorber in the Öhlins line-up but now it is updated with new valve technology and some retuning by Öhlins R&D. The result is the newborn Öhlins STX46.
Compared to previous 46 mm models the STX is updated in many areas resulting in a developed dynamics of the shock absorber the rider will be able to feel and giving the rider a better function in every way possible.
dec18

2014 Öhlins TTX44 motocross shocks
The TTX44 is built especially for championship riders, but serious private riders can of course lay their hands on this master piece from the R&D department at Öhlins. The performance has been proved at the highest level of AMA, MXGP and WEC.
Motocross and Enduro are the ultimate tests for the R&D department with the roughest and toughest conditions possible. It’s close to the heart of Öhlins and it’s where it all started, that is why Öhlins is serious about it.
dec17

Öhlins FKC 101 Cartridge Kit for Harley Davidson
The Öhlins FKC 101 Fork Cartridge Kit introduces Öhlins quality and performance to the front forks of the popular line of Harley Davidson FLH/FLT Touring Baggers.
The goal with the new kit was to create a high-end cartridge damping system with maximum comfort for the Harley-Davidson front forks. The focus for the development of this application has been on vehicle control and a smooth comfortable ride.
nov27

MV Agusta F4 RR SCU upgrade
Het succes van de Suspension Control Unit (SCU) upgrade op de Ducati Multistrada 1200 S wordt nu opgevolgd met een vergelijkbare oplossing, maar nog sterker verbeterde SCU voor de MV Agusta F4 RR 2013-2014.
Öhlins semi actieve algoritmen worden gebruikt in combinatie met het MV Agusta F4 RR CAN bus systeem. De keuze van rijmodus (Regen, Normaal, Sport) zijn met deze SCU upgrade werkelijk semi active.
mrt26